Może ktoś ma pomysł na coś takiego...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 30 Paź 2002, 10:57:23 CET

Czy wie ktoś może, jak możnaby było udostępniać przez sieć... napęd, np.
DVD? Chodzi o to, że mam kompa dwuprocesorowego, w którym jest tylko
nagrywarka CD, a w drugim pokoju stoi słabszy komputer, w którym jest
combo. Zastanawiałem się, czy nie dałoby się zaprząc do przekodowania filmu
z DVD a DivX-a dwuprocesorówki. Ale w tym celu transcode musiałoby móc
czytać zdalnie z napędu drugiego komputera. Wie ktoś może, czy takie coś
byłoby możliwe? Jeśli tak - to jak? Oczywiście najlepiej, jakby nie
wychodzić poza narzędzia dostępne w PLD.

Przekładanie napędu absolutnie nie wchodzi w rachubę - kompy nie są moje.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537