ocaml i edytory (vi, emacs)

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Śro, 30 Paź 2002, 11:36:11 CET

Witam

Najważniejsze pytanie: Czy vim ma jakieś wsparcie dla ocamla?

Kiedyś, gdy jeszcze używałem emacsa i pisałem w smlu, miałem taki
fajny modół, który pozwalał uruchomił w osobnym oknie kompilator,
a następnie wysłać tam bieżacy bufor, region, funkcję i itp.
Może ktoś o czymś takim słyszał dla vim?

Zauważyłem, że jest coś takiego jak ocaml-emacs i nawet to sobie
zainstalowałem (razem z emacs-{nox,common,laim}), ale nie bardzo
wiem jak się tego używa. Jak uruchomić ten modół i jak się nim
posłużyć?

I tak przy okazji: dlaczego emacs nie pokazuje mi pliterek
w xtermie (w atermie też)? Na konsoli jest ok. Czyżbym musiał
zainstalować jeszcze emacs-21.2, by móc się nim bawić w X?

Pozdrawiam,
Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|