Może ktoś ma pomysł na coś takiego...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 30 Paź 2002, 11:45:03 CET

Dnia śro 30. październik 2002 11:32, Zbyniu napisał:
[...]
> A to mknod i mount nie wystarczą? tak mi sie coś kołata, że to żadne ufo
> nie jest.
Po zainstalowaniu modułu urządzenia tworzą się same, więc mknod nie jest
potrzebne. Ale trzeba jakoś określić, co jest serwowane (na serwerze) i
skąd się pod takie /dev/nb? mountuje. Niestety, nie mogę pakietów ze strony
oficjalnej zmusić do zadziałania (wywraca mi się zdaje się na autoryzacji).
A może rzeczywiście to wszystko nie jest potrzebne - tylko jak tego w takim
razie używać (w dokumentacji kernela ani widu, ani słychu).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537