Może ktoś ma pomysł na coś takiego...

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 30 Paź 2002, 12:10:51 CET

Dnia śro 30. październik 2002 11:49, Leszek Szczepanowski napisał:
> Implementacja nbd w kernelu z tego co wiem jest nieco eksperymentalna
> i nie zawsze dziala. Doswiadczylem tego przy montowaniu wirtualnych
> dyskow vmware. Zdarzalo sie ze system zwisal, a load siegal 120 i
> wszystko trzeba bylo w cholere zresetowac.
Ale jak się tego używa? Ściągnąłem pliki obsługi, skompilowałem, dostałem
nbd-server i nbd-client, na kliencie zainstalowałem moduł kernela - jak
dotąd wszystko cacy.
Teraz (serwer):

$ ./nbd-server 20000 /dev/dvd
Waiting for connections... bind, listen, accept,

Wygląda OK. Ale jak próbuję podmountować, to mam:

(klient) # ./nbd-client gazela 20000 /dev/nb0
Negotiation: Error: INIT_PASSWD bad

(serwer) $ ./nbd-server 20000 /dev/dvd
Waiting for connections... bind, listen, accept, Opening /dev/dvd
(serwer) $

I tyle go widzieli. Jak to ugryźć? Ja to robię zupełnie eksperymentalnie,
więc się nie boję, jak się coś sypnie.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537