Potwierdzenie dojścia poczty na skzynkę pocztową

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Śro, 30 Paź 2002, 15:30:30 CET

Jest taka sytuacja: wysłam pocztę na konto do kogoś zaznaczając w programie
pocztowym (np. w kmailu z menu "Opcje | Potwierdź odbiór") aby docelowy
serwer pocztowy jak to dostanie odesłał mi potwierdzenie, że wiadomość
znalazła się już w skrzynce odbiorcy.

Jak skonfigurować ten docelowy serwer pocztowy aby takie potwierdzenia do
nadawcy przesyłał (oczywiście po zażądaniu tego w programie pocztowym)?

Pozdr.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl