ocaml i edytory (vi, emacs)

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Śro, 30 Paź 2002, 15:04:07 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 02:01:06PM +0100, Michal Moskal wrote:

> Do vima podświetlanie składni działa od kopa. Podobnie :cn :cw
> etc (ale musisz uruchomić :make gdy edytujesz jakiś plik w camlu).
Kolorków to ja czej nie lubie, a wcięcia to vim robi jakoś kiepsko.
Przynajmniej tak mi się zdaje.

> Co do emacsa to jest ten ocaml-emacs i jest tuureg-mode (czy jakoś tak,
> zobacz www.ocaml.org). Ten drugi jest ponoć lepszy, przychodzi z jakąś
> instrukcją etc. Więc fajnie by było jakbyś go spakietował (tak, żebym
> mógł wywalić to niesczęsne br: xemacs z ocamla :-)
Zobacze co się da zrobić (może dzisiaj w nocy). Nie używam już raczej
emacsa (Xemacsa nie używałem nigdy), więc nie obiecuje.

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|