ocaml i edytory (vi, emacs)

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Śro, 30 Paź 2002, 21:35:45 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 09:15:40PM +0100, Radosław Kintzi wrote:
> Właśnie zauważyłem, że w sieci są dostępne nowsze (od tych które mamy w
> vim-rt) wersje plików syntax/ocaml.vim i indent/ocaml.vim. Właśnie je
> testuje, ale niestety vim mówi, że są w nich błędy. Może ktoś rzucić
> okiem? Czy przyczyną może być któryś z tych patch na vima jakich jeszcze
> nie mamy - a raczej brak któregoś? Adresy są we wspomnianych plikach
> (tylko radze zrobić kopie orginalnych).
Wycofuję co powiedziałem: Nie ma błędów. Źle zaciągnąłem te pliki
- print to file w lynksie podzielił linie na kilka mniejszych.

Jak wrzucić te pliki do vim-rt? W którym Source się one znajdują?

Pozdrawiam,
Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|