Ładowanie apm'a w kernelu 2.4.19-2

Michal Stochmialek misto w topnet.pl
Śro, 30 Paź 2002, 21:45:27 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 12:14:28AM +0100, Łukasz Maśko wrote:

> Robię to teraz zdalnie - jutro mogę dopisać, czy komp się na prawdę złożył
> :-) Efekt zgodny z oczekiwaniem:
>
> $ modprobe ospm_system
>
> Przechodzi bez bólu. Jako efekt (częściółka oczywiście):

Mi takze modul bez problemu sie laduje, ale komputer
nie wylacza sie. Co ciekawe APM dziala, ale tylko
jezeli jest wkompilowany w kernel. Jako modul
(czyli tak jak jest w paczkach PLD) nie dziala...
Poprzez 'nie dziala' rozumiem, ze komputer nie
wylacza sie, bo moduly bez problemu laduja sie...

> Oczywiście efekt zobaczę rano, jak pojadę do pracy :-)

i jak wylaczyl sie?

zdrowka,
--
Michal Stochmialek <misto w topnet.pl>