Potwierdzenie dojścia poczty na skzynkę pocztową

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 30 Paź 2002, 22:25:32 CET

W liście z śro, 30-10-2002, godz. 15:30, Michał Sutkowski pisze:
> Jest taka sytuacja: wysłam pocztę na konto do kogoś zaznaczając w programie
> pocztowym (np. w kmailu z menu "Opcje | Potwierdź odbiór") aby docelowy
> serwer pocztowy jak to dostanie odesłał mi potwierdzenie, że wiadomość
> znalazła się już w skrzynce odbiorcy.

A to nie jest tak, ze u odbiorcy outlook dopiero zakrzyczy, ze "nadawca
prosi o potwierdzenie, wyslac ?"

Kiedys cos takiego widzialem.

> Jak skonfigurować ten docelowy serwer pocztowy aby takie potwierdzenia do
> nadawcy przesyłał (oczywiście po zażądaniu tego w programie pocztowym)?

zrobic testy gdzie to jest ustawiane a potem /etc/procmailrc i jakas
regolka i po bolu.

tiweK