budowanie ze speca

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 31 Paź 2002, 00:00:07 CET

On Thu, 31 Oct 2002 00:00:16 +0100
Tomek Grzejszczyk <T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl> wrote:

> Co robię źle? W tej chwili ściągnąłem sobie speca przez CVSweb i
> napisałem coś takiego:
>
> [root w grzejhost SPECS]# builder -ba alsa-driver.spec
> cvs update: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or
> directory cvs [update aborted]: no repository
> Error: spec file not stored in CVS repo.

Brak struktury katalogów do buduwania, powinieneś mięc coś takiego:

dajmy na to, że wszystko robisz w swoim domowym katalogu

~/rpm/{RPMS,SOURCES,SPECS,BUILD,SRPMS}

Ale, katalog SOURCES najlepeij jest zacząć ściągać z repo, aby zostały
utworzone odpowiednie wpisy (nie ściągaj całego katalogu, przerwij jak
zacznie pobierać źródła).

                     Artur