komunikat kernela

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 31 Paź 2002, 08:42:55 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 09:32:45PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:
> A nie jest tak, ze my mamy APIC wlaczony tylko w kernelach SMP?
> Bo ja mam jeden serwer z plyta pod 2 procki a obsadzonym jednym i APIC'a
> widzi tylko jak uzyje kernel-smp zamiast kernel. (2.2.22-3).

Nie wiem jak jest w 2.2, ale w 2.4 mamy APIC i w up i w smp, tyle że w
SMP jest domyślnie włączony, a w UP domyślnie wyłączony.
Problem polega na tym, że na jednoprocesorowych płytach VIA nie ma
obsługi IO-APIC (przynajmniej mnie na to wyszło, po przejżeniu źródeł
kernela), więc z samego APIC też nie ma wielkiego pożytku :-(

Pozdrowienia,
	Jacek