Problem z uruchomieniem quoty

Quickest quickest w needforspeed.pl
Czw, 31 Paź 2002, 19:44:08 CET

Mam problem z uruchomieniem quoty, otóż podczas startu systemu mam następujący komunikat:

Wlaczanie quot na lokalnych systemach plik
w.......................[ PROBLEMY ]
quotaon: Cannot find quota file on / [/dev/hda6] to turn quotas on/off.
quotaon: Cannot find quota file on / [/dev/hda6] to turn quotas on/off.

Przedtem oczywiście aby zmodyfikowałem odpowiednio plik:

[root w danger /root]# cat /etc/fstab
/dev/hda6	/	ext2	defaults,usrquota,grpquota	1	1
(...)
[root w danger /root]#

Oraz dodałem do "/" następujące dwa pliki:

[root w danger /]# ls -l quota*
-rw-------    1 root     root            0 10-31 19:03 quota.group
-rw-------    1 root     root            0 10-31 19:03 quota.user
[root w danger /]#

Zatem dlaczego podczas startu system ma problem z uruchomieniem quoty na /dev/hda6 ?

--
Jakub "Quickest" Kozicki
mailto: quickest w needforspeed.pl