Nie dzialajacy squirrelmail/php?

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 3 Wrz 2002, 23:46:19 CEST

/etc/rc.d/init.d/authdaemon start ?
Daj znac jakby squirell zadzialal bez register_globals=on

> register_globals=on w /etc/php/php.ini włącz
>
> A mieli to poprawić po moich postach właśnie z tym samym...
> Widocznie squirrel w tym przypadku obsysa ;> No ale trudno. :)
A probowales squirrelmail-1.2.7-4? Wydaje mi sie ze powinno dzialac.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \