RH-RPM -> PLD

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 2 Wrz 2002, 19:54:32 CEST

> Witam!
> Mam zamiar przejsc na PLD i w zwiazku z tym mam pytanie. Jak wyglada
> instalowanie RedHat'owskich RPM-ow na PLD, bo ja bym potrzebowal
> zainstalowac jeden pakiet z RH? Dla ciekawych jest to CommuniGate. Jest tez
> wersja tego programu w TGZ, ale jestem ciekawy jak to wyglada z RPM. A tak
> ogolnie to jak wyglada sprawa RH-RPM na PLD?
Problemow chyba nie bedzie - zalezy czego wymaga. Mozna tez dopasowac speca i
przebudowac w PLD.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \