RH-RPM -> PLD

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Wto, 3 Wrz 2002, 01:07:28 CEST

Adam T. wrote:
> Witam!
> Mam zamiar przejsc na PLD i w zwiazku z tym mam pytanie. Jak wyglada
> instalowanie RedHat'owskich RPM-ow na PLD, bo ja bym potrzebowal
> zainstalowac jeden pakiet z RH? Dla ciekawych jest to CommuniGate. Jest tez
> wersja tego programu w TGZ, ale jestem ciekawy jak to wyglada z RPM. A tak
> ogolnie to jak wyglada sprawa RH-RPM na PLD?

Z instalowaniem RH-RPM na nie ma problemu o ile dostępne są src.rpm.
Binarne mogą nie działać. Natomiast w drugą stronę to nie działa,
większości pakietów z PLD za ChRL nie da się zmusić do współpracy
z RH.

bart
--
          "Dave, my mind is going, I can feel it. Dave..."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/