PLD, mime.types i favicon

Wto, 3 Wrz 2002, 11:21:51 CEST

To nie jest konieczne (opis na http://www.favicon.com/)

> Dzięki właśnie tym kawałkom także galeon w menu wyświetla odpowiednie
> ikonki :)
konqueror wyświetla PLDowe favicon, na feedback było o tym.

ps. tak jak pisałem to nie jest ico tylko bitmapa więc może dlatego
    galeon jej nie ,,kocha''
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr