tyjące x'y

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 3 Wrz 2002, 12:44:13 CEST

Dnia Tue, 3 Sep 2002 12:16:48 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> >
napisała:

> Ja tak miałem, jak sobie włączałem automatyczne zmienianie tapet pod KDE.
> Na kartach NVidia. Na S3 tego nie zauważyłem.

nie mam czegoś takiego :) - wogóle kde nie używam - a mam nvidie i mnie
zastanawia czemu skoro wcześniej tego nie było teraz się pojawiło po upgrade
x'ów

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |