vim i xterm-color

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 3 Wrz 2002, 15:36:21 CEST

Dnia Mon, 2 Sep 2002 18:32:42 +0200 (CEST)
Andrzej Szombierski napisał(a):

>dają> > > się czytać chyba tylko przy białym terminalu (a i tak nie jest to

>do ~/.vimrc albo /etc/vim/vimrc

Oooo tego właśnie szukałem, set background=dark ;))))

A może by tak wrzucić to do speca z vimem ?
Niebyłoby problemów chyba, bo więcej jest osób którym aktualne ustawienia
nie pasują, a inni będą zawsze mogli to sobie przestawić.
Jeśli nie ma sprzeciwów to mogę to dodać.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!