vim i xterm-color

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 3 Wrz 2002, 16:34:35 CEST

On Tue, Sep 03, 2002 at 04:05:26PM +0200, Blues wrote:

> Dobra, ale może ty wiesz na jakiej podstawie vim stwierdza, że przy
> TERM=linux jest czarne tło, a przy TERM=xterm-color jest białe (bo takie
> robi założenie...).

Sure I know. U siebie rozwiązałem ten problem przez grepowanie źródeł i
w końcu do tego dark doszedłem (a potem wpadłem na colorshame :).

Po prostu if (strcmp(term, "xterm")==0) set nodark. A może
strncmp(term,"xterm",5)==0. Anyway nic mądrego.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h