maskarada

Mariusz Bartkiewicz mariusz w arkadia.art.pl
Śro, 4 Wrz 2002, 16:11:10 CEST

Dzieki juz dziala tak jak powinno a to ze robie to na jedna karte sieciowa to wymog klienta :>

--
Pozdrawiam Mariusz

W++ N++ o K? w---(++) O(+) M@ V? PS+(++) PE+ Y PGP++ t@ 5?
X++@ R+ D+@ G++ e+>++++ r++ y+ | http://www.mud.art.pl