Podczerwień

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Śro, 4 Wrz 2002, 23:26:39 CEST

Dnia śro 4. wrzesień 2002 22:51, Michal Margula napisał:

> Udało mi się uzyskać ładowanie modułu, itd, itp, ale niestety irrecord
> jak klikam w klawisze pilota (który na pewno działa, irda też działa)
> nic nie pokazuje...

użyj na poxczatku irw, mi się idało z portem irda i pilotem od karty pixelview
działa toto na max 1m... musisz, o ile pamietam, przed załadowaniem modułów
lirca zrobić

setserial /dev/ttyS[numer] uart none

poczytaj dokładnie dokumentację.

ale, jak mówiłem pilot z portem irda działa max 1m, z karty telewizyjnej
działa na ok 3-5m.

--
	Pozdrowienia, Robert!

I refuse to consign the whole male sex to the nursery.  I insist on
believing that some men are my equals.
		-- Brigid Brophy