2 karty sieciowe

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 6 Wrz 2002, 09:52:16 CEST

On Thu, Sep 05, 2002 at 07:51:13PM +0200, mcINEK wrote:
> Witam.
>
> Mam dziwny problem. Otoz gdy do serwerka wsadze 2 karty pci to
> przestaje dzialac mi siec. Po probie pinga w dmesgu pojawia sie cos
> o zgubionym przerwaniu.
>
> Chce zaznaczyc ze kazda karta osobno dziala, probowalem tez roznych
> kombinacji z roznymi kartami. Chcialem tez jakos zmienic przerwania w biosie
> ale nie mam takiej mozliwosci. Jednakze w dmesgu widze ze karty dostaja
> rozne przerwania wiec powinno byc ok.

U mnie to samo. Jedna karta PCI rtl8139, druga ISA na ne. Jak od bootu
są używane obie, nie ma problemu. Jak po jakimś czasie dopiero zachce mi
się korzystać z drugiej, to druga (isa) wali to co mówi przedpiśca.

eth1: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x3, ISR=0x3, t=1164.
eth1: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x3, ISR=0x3, t=1000.
eth1: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x3, ISR=0x3, t=1000.
eth1: Tx timed out, lost interrupt? TSR=0x3, ISR=0x3, t=1000.

Od groma tego. Nie pomaga położenie interface'u, odładowanie modułów (ne
i 8390) oraz ponowne ich załadowanie i podniesienie interface'u. Z tego
też powodu musiałem zrezygnować z bridge'a.

Brak konfliktu przerwań itd. Do tego jeszcze ustawiłem kiedyś jakimś
dosowym programikiem przerwanie, które linuksowi najbardziej pasuje.

Jakie jest rozwiązanie?

--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.