gdm

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 14:22:12 CEST

Cześć,
	Mam kilka problemów z gdm. Zainstalowałem sobie Gnome2 z gdm 2.4.0.9-1 no
i pojawiły się kłopoty:

1. Gdy mam ustawiony gdm w trybie Standard nie mogę wpisywać żadnych
znaków w okno logowania. Jedyne co można zrobić to zrestartować komputer.
2. Z kolei w trybie Graficznym:
	- włącza się tryb graficzny i kursor myszki zmienia się na zegarek.
	- wyłącza się tryb graficzny i wchodzi na konsolę 7.
	- od początku i tak w kółko.
W logach natomiast jest:
wrz  6 13:30:47 localhost gdm[1685]: W krótkim okresie czasu
wielokrotnie nie powiodło się uruchomienie serwera ekranu. Ekran :0
został unieaktywniony.

3. Co się stało w wersji 2.4.0 z plikiem gdm-pld-logo.png?

4. Do czego służy ostatnia linijka w dystrybucyjnym inittab (ta w której
włączany jest xdm)? Czy xdm uruchamia się inaczej niż gdm? Czy trzeba ją
odkomentować gdy ustawia się domyślny runlevel na 5?