Nautilus

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 14:04:53 CEST

Użytkownik Artur Flinta napisał:

>  for font LuciduxSans 9 ,exiting.
>

> SOA#1

> Ja nie mam tej czcionki, może coś namieszałeś z themesami albo
> konfiguracją czcionek jakimi nautilus ma się posługiwać?
>
>                 Artur
  No więc za wszystko odpowiada wpis w Xftconfig
match any family == "serif"		edit family += "Lucidux Serif";
match any family == "sans"		edit family += "Lucidux Sans";
match any family == "mono"		edit family += "Lucidux Mono";

Ja tych czcionek raczej nigdy nie miałem i tego pliku nie edytowałem
(chociaż może dawno temu). W nowym Xftconfig jest już inaczej i działa.

Tomek Grzejszczyk