tyjące x'y

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 23:09:38 CEST

Dnia Sat, 7 Sep 2002 21:55:51 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Jeżli chdzi o ostanie to to nic nie zajmuje to go jest blok MMIO (Memeory
> Maped I/O) czyli zmapowana pamieć karty na pamięć procesu. To co jest tu
> dziwne to sporo zaalokowanycb dodatkowych kawałków pamięci.
>
> Przydałoby sie zrobić tak curses bsed aplikcyjkę która majać mozliwości
> pmapa dawałaby też mozliwość heks/ascii pzreegladania bloków pamięci.

hmmm a nie ma możliwości zdumpowania określonego obszaru pamięci z danego
procesu do pliku ?

> Czasami zaglądając już do wnętrza tak na oko zależnie do tego czy nie
> występują tam jakieś dziwne powtórzenia można się podejzrewać bąć nie czy
> nie jest to produkt jakiegoś wycieku.

mam jednego podejrzanego - galeon - tylko nie pasuje mi to że wcześniej tego
nie było a galeon nie był aktualizowany od tego czasu...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |