lirc i devfs

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 17:13:14 CEST

> Moje doświadczenia z lirc są takie, że na devfs to działa, ale bez patha
> devfs - przynajmniej jeżeli idzie o podczerwień z karty tunera TV
Działa bez problemów. Chodzi mi tylko o to, żeby na stałę usunąć urządzenie
/dev/lirc z devfs, bo moduł nie może katalogu /dev/lirc założyć.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \