gdm

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 11:10:00 CEST

On Sun, Sep 08, 2002 at 11:22:38AM +0200, Michal Zawalich wrote:
>Nie mam gdm w inittabie i na pewno mam dobrze skonfigurowane Xy. Takie
>coś już kiedyś było z gdm tylko w gnome1. Any ideas?
A ja mam trochę inny objaw -- jeśli gdm startuje ze skryptów rc.*, to
olewa klawisze z wyjątkiem ctrl+alt+del oraz ctrl+alt+backspace, które
działają, ale niczego nie poprawiają (dalej nie można nic wpisać). Nie
da się też przejść na konsolę tekstową. Jeśli odpalę gdm z palca (nawet
tuż po uruchomieniu maszyny), to takich problemów nie ma. Ten problem
również był w gdm z GNOME1, a teraz jest w GNOME2.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>