Sendmail 8.12.6 & vacation

Sławomir Stuglik slawek w icu.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 13:01:28 CEST

Sławomir Stuglik wrote:

> Po ostanim upgrade sendmaila vacation przestało działać.
> Dostaję maila zwrotnego:
>
> The original message was received at Mon, 9 Sep 2002 11:07:29 +0200
> from alpha.icu.com.pl [82.79.71.3]
>
>    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> "|/usr/bin/vacation root"
>     (reason: Service unavailable)
>     (expanded from: <root w server.bulba.com.pl>)
>
>    ----- Transcript of session follows -----
> smrsh: vacation not available for sendmail programs
> 554 5.0.0 Service unavailable

[CIACH}

OK, już się dogrzebałem do dokumetacji, przegryzłem i wiem :-)
Znowu spawdziło się stare przysłowie - gdy wszystko zawiedzie -
przeczytaj manual :-)

Jakby ktos chciał wiedzieć to wystarczyło dac symbolicznego
linka do katalogu /etc/smrsh wskazującego na /usr/bin/vacation ...

Slawek

--
 Slawomir Maksymilian Stuglik     -=-     Registered Linux User: 118371
 SS6229-RIPE NetSol:SS25076  slawek at icu.com.pl  Gadu-Gadu ID: 137094