Redirector HTTP

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pon, 9 Wrz 2002, 19:05:51 CEST

Daniel Mróz wrote:
> Czesc
>
>    Sa sobie dwa serwery WWW (Linux+Apache i Windows2000+IIS). Chce,
> aby oba byly widoczne pod jednym adresem IP, ale tak, by dzialaly
> wirtualki, tzn. potrzebuje programiku, ktory bedzie przyjmowal
> zapytania HTTP, sprawdzal w naglowku `Head' i odpowiednio
> przekierowywal. Cos takiego umozliwia Squid, lecz nie dzialaja wtedy
> wirtualki na serwerach WWW, gdyz adres WWW Squida musi byc rozny od
> adresu serwera docelowego. Jest jakis program, ktory umozliwia to, co
> opisalem powyzej?
>

> Pozdrawiam
> [...]

Ja na ruterze (apache + mod_proxy) mam przekierowanie witualek do
serwerów w sieci wewnętrznej. Nie wiem, czy o to Tobie dokładnie chodzi,
ale może pomoże:

<VirtualHost xxx.xxx.xxx.xxx:pp>
         ServerName ala.ma.kota.com
         ProxyPass / http://10.0.0.1/