galeon

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 20:52:57 CEST

On Mon, 9 Sep 2002 20:38:04 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> 1) jest nowy scrollkeeper ale .. z buildloga tego co jest na HEAD:
>
> U scrollkeeper.spec
> # $Revision: 1.23 $, $Date: 2002/08/16 14:43:03 $
> U scrollkeeper-0.3.11.tar.bz2
> U scrollkeeper-am.patch
> U scrollkeeper-fix_localstatedir.patch
> U scrollkeeper-docbook.patch
> error: failed build dependencies:
>         docbook-dtd412-xml-xmlcatalog is needed by
>         scrollkeeper-0.3.11-2
> Error: package build failed.
>
> Artur miał się spróbiować z tym zmierzyć ale jawidoczneij nie miał
> czasu skończyć .. może ktoś inny wyjaśni o co z tym
> [...]

ja wiem, że nie jestem ten Artur, ale :-) W zasadzie to siedzi to w
devel i chyba działa, przynajmniej u mnie, nie wiem, czy to co jest na
head jest do czegoś przydatne, niestety nie znam się na tym.

> 2) trzaby skończyć mozillę 1.1 no i zapewne po tym także przebudować
>    galeona. Czy ktoś wie czy wykłdanie się na zakładkach w galeonie
>    związane jest z bykiem w samym galeonie czy mozę jest to związane z
>    kodem mozilli ? Jeżeli to drugie to potencjalnei skończenie M 1.1
>    mogłow by moze coś tu naprawić (?)

A z galeonem jest taki problem, że chłopcy przeżucili się na wersję pod
gtk2 i raczej 1.2.5 jest ostateczną wersją dla gtk1, więc oby to było w
mozilli :-) Atak wracając do galeon2 to mam nadzieję zbudowac go jak
tylko bedę w stanie skompilować mozillę, narazie wykłada się na security
manager i nie mam koncepcji co z tym zrobić. Dzimi coś tam mieszał, ale
chyba też zostawił.

                    Artur