Używa ktoś postaci do POP3 ?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 10 Wrz 2002, 10:33:31 CEST

On Mon, Sep 09, 2002 at 12:45:46PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> niestety :-(
> Ale powyższe nie wyłacza wymogu TLS, ale jego obsługę. Nie działało, bo
> pewnie klient wynegocjował obsługę TLS (i prawidłowo!), ale na serwerze
> nie było odpowiedniego klucza.

Mam:

[root w pldmachine root]$ grep TLS /etc/spop3d.conf
/*      TLSWrap         yes
        TLSCertFile     /var/lib/openssl/certs/pop3s.pem
        TLSKeyFile      /var/lib/openssl/certs/pop3s.pem */

> A jak już wyłączać TLS, to przecież wystarczy "TLSAllow no".

Faktycznie, to "uruchomiło" postaci ;)
Dzięki Tobie i Waldkowi...
Inną sprawą jest, że postaci właśnie przestało mi się podobać - brak
możliwości wyświetlania np. wg tematu, *brak wątków* i ogólnie ślimaczna
obsługa. Do tego jeszcze jak skasowałem wiadomość via webface, to ze
skrzynki też zniknęła - więc po co on to w MySQLu trzyma, żeby się
zamulać?
Następne co chcę uruchomić, to mynewsgroups(.sf.net). IMHO możnaby to
wykorzystać w PLD do list (widziałem gdzieś serwer newsowy z listami
PLDowymi).
--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.