postfix + szyfrowane połączenie z innymi MTA

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Wto, 10 Wrz 2002, 11:52:24 CEST

Dnia Tue, 10 Sep 2002 11:38:41 +0200
Marcin Bukowiecki <marcin w dolsat.pl> napisał/a:
<ciach>
> Może i robi domyślnie, ale jak to sprawdzić?
> W logach widzę, że inne serwery kożystają z szyfrowanego połaczenia
> dostarczając poczte na mój serwer. Ale gdy rozsyłam poczte na serwery o
> których wiem, że obsługują syfrowane połaczenia nic mi postfix w logach nie
> zeznaje... A powinien przecież?
</ciach>

cd /usr/share/doc/postfix-1.1.11/sample-conf
less sample-tls.cf.gz

u mnie w main.cf jest :
smtpd_tls_cert_file = /var/lib/openssl/certs/mail.cs.net.pl.pem
smtpd_tls_key_file = $smtpd_tls_cert_file
smtpd_use_tls = yes
smtp_use_tls = yes

pozdr

--