dia

Wto, 10 Wrz 2002, 18:55:02 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Pisałem żeby ktoś się rozejrzał po zasobach cvs dia za poprawką czy
> napisał do maintainera dia w tej sprawie czy chićby zgłosił bład na
> bugs.gnome.org.
Hm, a co tu jest do poprawienia? Zmienili ABI w libunicode bez zmiany
soname. Rekompilacja + wpisanie Requires >= jakaś wersja załatwi sprawę
zapewne.

Małe complains do autorów libunicode nie zaszkodzi.

--
Arkadiusz Miśkiewicz          niestety kloczek lubi być dyktatorem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr