nv driver było: Re: tyjące x'y

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 12:14:33 CEST

On Wed, 11 Sep 2002, Mariusz Witkowski wrote:
[...]
> a nic poza pisaniem maila (zostawiłem go na chwilę by zjeść śniadanie) nie
> robię... coś jest nie tak z XFree u nas chyba... Coraz bardziej przekonany
> jestem o dowgrade...
Sprawdzę w domu. Przyznam, że nie patrzyłem na to dogłębniej od czasu, gdy
stwierdziłem, że wyciek pamięci powoduje włączenie zmieniacza tapet pod
KDE. Może jest coś jeszcze. Wieczorem podeślę wynik. Teraz nie mam pod
ręką tego kompa.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537