restartowanie usług

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 01:01:38 CEST

Cześć,
	Mam taki problem. Zainstalowałem sobie squid'a tak żeby zobaczyć jak to
się robi. No i działa, tylko że czasem moje połączenie z siecią pada i
wtedy pada też squid, bo nie może się dostać do DNS (tak ma w logach).
Połączenie za chwilę wstaje, ale squid już leży. Czy da się tak zrobić,
żeby pewne usługi się odradzały? Czy to trzeba jakoś ustawić w inittab?
Swoją drogą to skrypty w PLD nie przewidują możliwości że jakaś usługa
przestanie działać. Wywołanie /etc/rc.d/init.d/squid start zgłasza że
squid już działa, bo istnieje plik /var/lock/subsys/squid.

Tomek Grzejszczyk