nv driver było: Re: tyjące x'y

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 16:34:00 CEST

Dnia Wed, 11 Sep 2002 12:14:33 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Lukasz Masko <masko w ipipan.waw.pl> >
napisała:

> On Wed, 11 Sep 2002, Mariusz Witkowski wrote:
> [...]
> Sprawdzę w domu. Przyznam, że nie patrzyłem na to dogłębniej od czasu, gdy
> stwierdziłem, że wyciek pamięci powoduje włączenie zmieniacza tapet pod
> KDE. Może jest coś jeszcze. Wieczorem podeślę wynik. Teraz nie mam pod
> ręką tego kompa.

hmmm ciąg dalszy testów (nadal nv):
  PID USER     PRI  NI  SIZE  RSS SHARE STAT %CPU %MEM   TIME COMMAND
 4976 root       1   0  204M 204M  2848 R     2,3 40,4   9:06 X

w systemie nic nie jest dodatkowo odpalone poza tym co było wcześniej -
praktycznie nic nie robię teraz (remont mnie dopadł) - komp stoi grzecznie i
tylko co pewien okres czasu kontroluję. Ewidentnie widać że ten małpiszon tyje
stopniowo nawet jak stoi w miejscu nie ruszany... coś jest nie tak (zresztą
Blues wspominał na ircu że ma np. problemy z OGL) :/

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |