gnomemeeting

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 20:13:39 CEST

Artur Flinta wrote:
> Tomek Grzejszczyk <T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl> wrote:
>
> gnomemeeting-0.93.1-1
> GConf2 który obowiązuje ma relase 4 i ma spor zmian względem release 2

	Czy mógłbyś mi podesłać na priv'a swój poldekrc? Ja mam już pięć źródeł i
nie mogę znaleźć żadnego z pakietów o których piszesz.

 >Problem jest taki, że kilka osób bawi się Gnome2, połowa z nich ma coś
 >pomiędzy Ra i Nest,
	No tak właśnie jest. Moja dystrybucja jest takim zlepkiem pakietów z
różnych źródeł z PLD, co na pewno nie pomaga na stabilność.

Tomek Grzejszczyk