KDE security advisory

Śro, 11 Wrz 2002, 22:36:45 CEST

On Wed, 11 Sep 2002, Tomasz Grobelny wrote:

> Jak mogłem się spodziewać, skoro ostatnio (1-2 tygodnie temu) mówiłem że jest
> koffice 1.2, a on do tej pory nie został zbudowany.

Były dostepny dla przyjacół ktrólika (my do nich nienależymy) i faktycznie
tary z nowymi źródłami publicznie są dostępne od trzech dni.
Tak czy inaczej blues mówił że 1.2 ma już na wykończeniu.

A także .. tak czy inaczej to, że cos nie jest zrobione _zawsze_ dla
każdego pownno oznaczać "mogę to sam zrobić skoro jeszcze nikt się tym nie
zajął".

Druga sprawa że spodziewać się nie masz prawa tu niczego.
Zawsze po czymś takim dostajesz .. SOD1.
Jeżeli czegoś potrzebujesz to sprawdzasz jak to wygląda i robisz to sam
nie czekając na innych.

kloczek