resetowanie terminala

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 23:02:58 CEST

Dnia Wed, 11 Sep 2002 22:19:26 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Prośba o nazywanie właściwymi słowami właściwych rzeczy.
Skoro tak no to:

> Eterm to aplikacja terminalowa która daje Ci terminal
           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^               ^^^^^^^^
yyy a ja zawsze sądziłem że to są emulatory terminali (terminal emulators) a
terminale to specjalizowane komputery...

> w standardzie xterma.
Jest taki ? bo znowu byłem przekonany że xterm to emulator terminala DEC
VT102/220...

> soć co się nazywa konsola to aplikacja z KDE (też xterminal).
xterminal ? hmmm a nie emulator terminala ? :)

> To co masz lokalnie to w nomenklatyuzre Linuxa VT czyli wiirtualne
> terminale (każdy z nich może pracować w trybie znakowym i graficznym).
A nie emulatory terminali VTxxx ?

> Coś co określa się _pojęciem_ konsoli to dowolny terminal
no tak a DEC VT220 jak wtedy określisz ? :)

> Nie wiem jak innych ale na mnie mnie przynajmnie nazywnie terminal
> znakowego czy prościej terminala konsolą działa jak płachta na byka.

A na mnie tak działa nazywanie emulatorów terminali terminalami.
--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |