samhain

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 10:19:50 CEST

Dnia Wed, 11 Sep 2002 23:34:20 +0200
Bartosz Jakubski <migo w supernet.com.pl> napisał/a:

> Fajny. Jesli lubisz takie rzeczy to np. skompiluj samhaina z opcjš
> stealth. Możesz się pobawić z logowaniem przez sieć (chociaż to nie
> z obecnymi pakietami)

Podeslij mi jak mozesz swoj samhainrc :) w celach porownawczych.

> Jakby kto_ chciał, to jest do zrobienia upgrade, dorobienie podpaczek
> z yule i modułami do kernela...
Mysle nad rozdzieleniem na client/server + konfigi odpowiednie
Ale chwilowo rece mi opadaja.

Jak naraze pracuje z 1.6.1, ale ciagle chce utmpx/wtmpx :)
btw mozna przekonac pld zeby uzywalo utmp/wtmp ale to chyba nie metoda.

pozdrawiam

--
Michał Abramowicz
abraam at cs net pl