Pakiet wanpipe-*

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 16:03:43 CEST

On Thu, Sep 12, 2002 at 03:51:33PM +0200, Marcin Bukowiecki wrote:

> Zapomniałem dodać. W tym samym pliku:
> Jest:
> #!/bin/sh
> Powinno byc:
> #!/bin/bash
>
> Skrypt startowy działa poprawnie tylko w bash'u. Tak jest napisane w
> dokumentacji + sprawdziłem organoleptycznie.
Jak robiłem pakiet wanpipe, to poprawiłem to tak, żeby chodziło bez
basha. Czyżby ktoś to potem popsuł?

Nie może być tak, żeby router wymagał basha. Ja miałem taki router na
486 z 16MB RAM i 50MB HDD. W takiej konfiguracji, która na router sama w
sobie jest OK, bash jest zupełnie nie na miejscu.

Pozdrowienia,
	Jacek