tyjące x'y

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 13 Wrz 2002, 11:03:42 CEST

Dnia Fri, 13 Sep 2002 04:28:01 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < "Jakub (mick3y) Mikusek "
<mick3y w aurora.vege.pl> > napisała:

> Co jest tragiczne, i stawiałbym na sterownik karty graficznej. U mnie
> X'y działają tydzień bez wyłączania, i zajmują 28M pamięci.
> Grafika to Matrox G200. Niemalże cały czas miałem odpaloną Mozille,
> obecnie mieli wine na którym jest odpalony winamp(hehe) i kazaa,
> nieużywany xmms, gimp i licq.

 PID USER     PRI  NI  SIZE  RSS SHARE STAT %CPU %MEM   TIME COMMAND
 3185 root       8   0 87888  85M  4704 R     1,9 16,9   0:14 X

Z czego 64 to mapowanie pamięci karty o ile się nie mylę - więc ? na nv to
samo - czyli zjebane stery totalnie ? bez przesadyzmu... U mnie X'y nigdy nie
zajmowały < 64MB (nie zapominajmy że używam sawfish'a i rox'a oraz panelu
gnome co dodatkowo troszkę je rozpycha)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |