dhcpd nie działa

Michal Lubecki m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Pią, 13 Wrz 2002, 15:53:29 CEST

Witaj Tomasz,

Już działa (sprawdzanie trochę trwało bo dojście do tego, że w
wingrozie wyłączyłem swego czasu klienta dhcp nie jest takie proste
:) Co do firewalla to coś nadal nie jest tak wpuszczałem na INPUT eth0
z 68 na 67 i z 67 na 68 (rozbieżność kolegów z poprzednich postów) i
nie działało wpuściłem chwilowo wszystko na eth0 (nie ma to wielkiego
znaczenia dla bezpieczeństwa bo i tak wszyscy mieli z tej strony pełny
dostęp).
Dzięki

--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl