iptables: czemu nie działa --log

Marcin Wojtczuk (FastViper) fastviper w poczta.onet.pl
Nie, 15 Wrz 2002, 02:40:28 CEST

In the thread Re: iptables: czemu nie działa --log
You wrote:

> czyli wymaga kernela z nalozonym netfilter'em ...
> innymi slowy nasz kernel 2.4.19-x; x>1

Zaraz! Chcecie powiedzieć, że żeby używać pakietu iptables _muszę_ mieć
jądro z dystrybucji ??? SKANDAL! A godność ? A wolność ? A swoboda ?
Coś mi tu śmierdzi.
--
 [ FastViper w poczta.onet.pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
 [ Boże spraw, żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce   ]