Zassać cale archiwum

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Nie, 15 Wrz 2002, 12:21:40 CEST

On Thu, Sep 12, 2002 at 06:53:42PM +0200, Frazir vel Wojciech Szutowicz wrote:
> Witam.
> Mam pytanko jest jakaś możliwość, aby zassać wszystkie wiadomości, jakie
> były wysyłane na tą listę albo, chociaż np. tak z ostatnich 6 miesięcy.
> Wysypało mi się archiwum i chce mieć je u siebie a nie chce zaglądać
> ciągle na http://lists.pld.org.pl/ aby sprawdzić czy dany temat był już
> poruszany i znaleźć jego rozwiązanie.

Use headers Luke.

Tam jest komenda wysylajaca paczki o podanych numerach, lub ich
 zakresie.

O ile pamiętam to menadżer list na Gabberku moze wysylac jakos tak
paczkami po 100, wiec przyda sie np sciaga:
for i in $(seq 1 100 10000); do
mail komenda_gabbera$i_$(expr 100 + $i)@lists;
sleep 600;
done

Albo: nntp://portraits.wsisiz.edu.pl/pld.*

> Pozdrawiam Frazir.
hunter.

--
Krzysztof Drewicz