2.2 => 2.4

Jacek Sobczak sopel w kn.pl
Nie, 15 Wrz 2002, 23:28:47 CEST

On Sun, 15 Sep 2002 18:03:14 +0200
Przemyslaw Skowron <rezos w go2.pl> wrote:

> Witam
>
> Pytalem juz kilka osob, ale chcialbym uslyszec opinie wiekszej ilosci
> osob by sie nie rozczarowac.
>
> Czy zmiana "src" w configu poldka na Ra+2.4.18 i update dystrybucji z
> poziomu poldka to dobry sposob na migracje z kernela 2.2 na 2.4 ?
>
> Na co nalezy zwrocic uwage przy tej operacji by max. zwiekszyc
> prawdopodobienstwo sukcesu.

Tak właśnie przed chwilą zrobiłem z 2.4.19. Za/Przeinstalowałem
następujące pakiety:

alsa-driver-devel-0.5.12a-12
glibc-2.2.5-19
glibc-devel-2.2.5-19
iconv-2.2.5-19
kernel-2.4.19-1
kernel-drm-2.4.19-1
kernel-misc-lm_sensors-2.6.4-2 w 2.4.19_1
kernel-sound-alsa-0.5.12a-12 w 2.4.19_1
lm_sensors-2.6.4-2
lm_sensors-sensord-2.6.4-2
localedb-src-2.2.5-19
login-2.11u-1
losetup-2.11u-1 w 2.4
mount-2.11u-1 w 2.4
util-linux-2.11u-1

Musiałem sam wygenerować initrd, bo jakoś się nie zrobił przy
instalacji - na to zwróć uwagę.
Porażki - nie działa alsa i nie mogę załadować modułu apm. Sukcesy -
odzyskałem dri w X-ach.

Jacek