wolne miejsce na dysku (czyli du vs df)

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 17:11:55 CEST

Dnia pon 16. wrzesień 2002 13:48, Stacho Pal napisał:

> [...]

df bierze pod uwagę procentową zajętość dysku przez wszystkie bloki
(wyrównanie najczęściej do 4kB na każdy plik/katalog) a du po prostu zlicza
rozmiary plików pomijając wpisy katalogów, narzut na blok itp.
--
	Pozdrowienia, Robert!

This is the dawning of fallen one
And this is is the fall of your nailed son