Fwd: apt-get PLD problem

Marcin Wojtczuk fastviper w poczta.onet.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 17:55:57 CEST

,--------------- Forwarded message (begin)

 Subject: apt-get PLD problem
 Groups: pl.comp.os.linux
 From: Kuba <kuba w gwiezdnewojny.pl>
 Date: Mon, 16 Sep 2002 16:20:05 +0200

 Witam

 Cos mi sie wykrzaczył apt-get na PLD.Sytuacja nie była by dziwna gdyby
 nie fakt,ze mam praktycznie identyczny błąd na 2 serverach a na 5 innych
   wszystko jest ok.

 Pierwszy serv:
 Can't mmap an empty file
 Processing File Dependencies... Done
 memory alloc (9784 bytes) returned NULL.

 Na drugim było podobnie ale wywaliłem pliki z /var/lib/apt i
 /var/cache/apt i jest

 Processing File Dependencies... Done
 Terminatedckage Lists... 52%

 Dochodzi do 52% i koniec.Przeinstalowalem apt'a na obu serverkach i
 nic.Probowalem przegrac pliki z /var/lib/apt i /var/cache/apt z dobrze
 dzialajacych servow i tez lipa.Sprawdzalem dyski fsck - wszystko ok.
 Co sie dzieje ?? Pomocy !! ;-) Bez apt'a jak bez ręki ;-)

 --
 Kuba
 kuba w gwiezdnewojny.pl

`--------------- Forwarded message (end)

--
 [ FastViper w poczta.onet.pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
 [ Boże spraw, żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce   ]