Evolution: komu¶ to d =?iso-8859-2?B?emlhs 2E/?=

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Pon, 16 Wrz 2002, 19:00:05 CEST

VItaM

Dnia Mon, Sep 16, 2002 at 12:33:44PM +0200, Michal Kochanowicz napisał:
> Po uruchomieniu Evolution, kliknięciu INBOX, a potem w menu tools / mail
> settings (czy jako¶ tak) komponent obsługi idzie do piachu. 100%
> powtarzalne.
Tego nie udało mi się zaobserwować, ale w jak chcę dodać nowy kontakt i
wpisać jego adres (przycisk koło ikonki z domkiem) to _zawsze_ wywala
się komponent.

> Czy komu¶ to Evolution działa jak należy??
u mni nie.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturaln± głupot±
Jarek Kruk - jareq w tkdami.net