Maskowanie URL

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pon, 16 Wrz 2002, 20:19:40 CEST

>W jaki sposob robi sie maskowanie URL-a w Apache? Chodzi mi o takie cos jak
>jest na prv.pl. Szukalem juz troche na sieci, ale nic na ten temat nie
>znalazlem.

spójrz na źródło strony w prv.pl :) to co oni zrobili nie ma nic wspólnego z
apachem :) to jest strona cawierająca ramkę do której ładowana jest docelowa
strona - wtedy adres masz cały czas tej jednej str. a wsio zmienia sie w
ramce.

Jeśli chodzi o cos bardziej poważnego to bodajze mozna to robić za pomoca
mod_rewrite do apache'a - ale tego to nie znam w ogóle wię polecam manual do
apache'a

ps sor za brak polskich literek ale jakos tak mi sie pisze :) :P

Marcin Kurzyna
admin.at.nius.waw.pl www.nius.waw.pl